5 روش چاقی صورت به شکل طبیعی

رژیم غذایی چاقی صورت، موضوعی است که در این مطلب می خواهیم به توضیح در مورد آن بپردازیم. در خصوص توضیح و علت استفاده از اینگونه رژیم ها باید بگوییم پر بودن صورت و گونه ها سبب شادابی و جوانی چهره می شود، و در مقابل آن گونه های آویزان و یا به اصطلاح شل ظاهر نازیبایی به فرد می دهد.بر همین اساس خیلی از افراد در پی یافتن روش هایی برای چاقی صورت و رژیم افزایش وزن هستند.

در این بین روش هایی مانند تزریق ژل هم برای پر شدن صورت وجود دارد، اما همانند همیشه روش های طبیعی طرفداران بیشتری دارد. انواع رژیم غذایی چاقی صورت وجود دارد که با رعایت آنها می توانید به ظاهر مورد نظرتان برسید، در ادامه به بیان و بررسی روش های چاق شدن صورت می پردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ۴ روش برای چاق شدن صورت تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

انواع رژیم چاقی صورت

  • ورزش صورت

ورزش همواره در حفظ سلامت و تندرستی افراد نقش بسیار زیادی دارد. آیا ورزش صورت باعث چاقی آن میشود؟چاقی صورت با ورزش ؟!در زمینه چاقی صورت هم نمیتوان نقش ورزش های مخصوص صورت را فراموش کنیم و از نتیجه چاقی صورت با ورزش چشم پوشید. ورزش صورت، همانطور که از اسم آن مشخص است عضلات صورت را درگیر می کند.از آن با نام یوگا صورت نیز یاد می شود، از جمله روش های موثر در فرم دهی صورت می باشد که در کنار آن برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید از قرص مخمر آبجو برای چاقی استفاده نمایید

در بهترین حالت باید ورزش صورت برای چاقی را روزانه به مدت ۳۰دقیقه انجام داد، انجام آن نقش زیادی در شادابی و فرم دهی به عضلات صورت دارد. در ادامه به بیان روش انجام چند حرکت یوگا صورت می پردازیم.

 

  •  با لب های بسته لبخند بزنید و سعی کنید گونه های خود را بالا ببرید. سپس انگشتان دو دست را در کنار دهان خود قرار دهید و با کشیدن انگشتان به سمت بالا، عضلات گونه را به سمت بالا بکشید.
  •  دهان خود را ببندید و تا جایی که می توانید لپ های خود را پر از هوا کنید. ۴۵ ثانیه این حالت خود را حفظ کنید و بعد از آن به آرامی هوا را از داخل دهان خود خالی کنید.

اگر میخواهید در مورد ویتامین ای و چاقی بیشتربدانیدبه شما پیشنهاد می کنیم مقاله آیا ویتامین ای چاق کننده است را مطالعه کنید.

 رژیم چاقی صورت با ورزش صورت

 

  0 تا 100 رژیم لاغری صورت + 6 روش طبیعی لاغری صورت
  • ماساژ دادن گونه ها

یکی دیگر از ۴ روش برای چاق شدن صورت ماساژ دادن گونه ها است. با ماساژ دادن گونه ها پوست شما برجسته و روشن می شود. برای چاقی صورت و گونه، ماساژ دادن گونه ها  با سر انگشتان خود و به آرامی و به حالت دورانی روی گونه های خود حرکت دهید. لازم به ذکر است که هنگام ماساژ صورت برای چاقی از کشیدن پوست به سمت پایین خودداری کنید، زیرا با انجام این حرکت ممکن است پوست شما دچار افتادگی شود.

 

 رژیم چاقی صورت با ماساژ دادن گونه ها

  • ماساژ با روغن

امروزه با پیشرفت علم و اگاهی از خواص بسیاری از روغن برای چاق شدن صورت ، ماساژ روغن روی پوست برای حل مشکلات مختلفی استفاده می شود. ماساژ دادن پوست صورت و به خصوص گونه ها با برخی از روغن های خاص سبب پرتر شدن و یا همان چاقی صورت می شود. در ادامه خواص برخی از روغن های مفید برای پوست آمده است.

  • روغن خراطین: ماساژ صورت برای چاقی با روغن خراطین سبب چاق شدن صورت می شود.
  • روغن بادام: ماساژ روغن بادام روی پوست علاوه بر روشن شدن پوست لک و آکنه را نیز درمان می کند.
  • روغن نارگیل: استفاده از این روغن سبب شفافیت پوست می شود.
  • روغن شیرین بیان: این روغن علاوه بر روشنی پوست تاثیر زیادی در درمان لک و مشکلات پوستی دارد.

 

فواید ویتامین c  کدامند؟ همه چیز در مورد ویتامین سی را در مقالات دیگر شاینوفیت بخوانید.

 رژیم چاقی صورت با ماساژ با روغن

  • رژیم غذایی

به جز از مواردی که گفتیم، برنامه رژیم غذایی سالم و روزانه تاثیر زیادی در چاقی و یا لاغری صورت دارد. با گنجاندن مواد غذایی سالم که حاوی انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند، به رژیم غذایی روزانه خود علاوه بر حفظ تندرستی به شادابی و سلامت پوست صورت خود کمک کنید.بنابراین برای داشتن صورت چاق و گونه های برجسته نیاز به پیروی از یک برنامه غذایی مناسب است.

گنجاندن مواد غذایی نظیر چاقی صورت با آجیل ، هویج، عسل، جو دوسر، شیر، و تخم مرغ و آووکادو در رژیم روزانه به شما کمک می کند تا بدون افزایش وزن گونه های برجسته ای داشته باشید. در ادامه به بررسی انواع رژیم غذایی چاقی صورت می پردازیم.بر همین اساس خیلی از افراد در پی یافتن روش هایی برای چاقی صورت و رژیم افزایش وزن هستند.

 رژیم چاقی صورت با رژیم غذایی

 

  • آیا رژیم آو یک رژیم چاقی صورت افزودن آووکادو به برنامه غذای روزانه است. همانطور که در بالا اشاره کردیم آووکادو از جمله میوه های مفیدی است که مصرف آن به پر شدن گونه ها کمک می کند. آووکادو سرشار از فیبر، چربی، ویتامین و انواع مواد معدنی می باشد. می توانید آووکادو را در کنار وعده های غذایی خود مصرف کنید.

 

 رژیم چاقی صورت با افزودن آووکادو

 

  • سیب میوه دیگری است که می تواند برای چاق و پر شدن صورت موثر باشد. علاوه بر افزودن سیب به برنامه غذای روزانه خود برای اینکه از سیب برای پر شدن صورت نتیجه بگیرید باید از ماسک سیب استفاده کنید. برای تهیه ماسک سیب یک عدد سیب را رنده کنید، و آن را ۲۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید.
  آیا افزایش وزن با ورزش امکان پذیر است ؟+ معرفی 8 نوع ورزش برای افزایش وزن

 رژیم چاقی صورت با خوردن سیب

 

  • همانطور که در اول متن اشاره کردیم شیر از جمله مواد غذایی می باشد که می توان برای افزایش اثرگذاری، آن را به رژیم غذایی چاقی صورت افزود. شیر سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد.

صورت هر فرد بخش بسیار مهم و تأثیرگذار در زیبایی چهره است. این بخش در طول زمان دچار تغییرات مختلفی می گردد و این تغییرات بر زیبایی تأثیر می‌گذارند. بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس را مطالعه کنید

 

 رژیم چاقی صورت با استفاده کردن شیر

 

  • آیا اجیل ها باعث چاقی صورت میشوند؟آجیل ها یکی دیگر از مواد غذایی هستند که مصرف آنها در رژیم روزانه سبب داشتن گونه های زیبا و برجسته می شود. طرفداران این نظریه معتقدند که چاقی صورت با آجیل امکان پذیر است، آجیل ها چربی های سالمی دارند که برای پوست بسیار مفید می باشد. البته ناگفته نماند که خوردن آجیل یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت است. باید یاداور شد که بهتر است از آجیل های خام و بدون نمک استفاده کنید، تا دچار اضافه وزن نشوید.
  • بادام و چاقی صورت را خیلی افراد توصیه میکنند. پسته و انواع بادام از جمله مواد موثر برای چاقی صورت با آجیل  می باشند. بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله ” اتوفاژی چیست ” را مطالعه کنید تا اطلاعات بهتری بدست بیارید.

 

 رژیم چاقی صورت با استفاده کردن آجیل

 

  • با افزایش مصرف کربوهیدرات ها می توانید صورت پر و زیبایی داشته باشید. انواع نان و شیرینی ها منبع خوبی برای دریافت کربوهیدرات هستند، اما باید یاداور شد در مصرف انواع شیرینی نباید زیاده روی کرد. ناگفته نماند که وعده های غذایی نظیر ماکارونی و پاستا سرشار از کربوهیدرات هستند، مصرف منظم آنها می تواند صورت شما را چاق کند.

 

 رژیم چاقی صورت با استفاده کردن میوه های خشک

  رژیم چاقی + صحیح ترین برنامه غذایی افزایش وزن
  • اگر قصد دارید در مدت زمان کوتاهی صورت خود را چاق کنید، گنجاندن میوه های خشک در برنامه غذایی تان پیشنهاد می شود. میوه های خشک در مقایسه با میوه های تازه حجم کمتری دارند، و این سبب می شود تا در وزنی برابر میزان کالری میوه های خشک بیشتر باشد. با مصرف میوه های خشک کالری زیادی وارد بدنتان می شود که این کالری می تواند نقش زیادی در چاق شدن صورت شما داشته باشد.

 

  • مواد غذایی دیگری نظیر رعایت رژیم سیب زمینی هم در چاق شدن صورت بسیار موثر هستند، به دلیل نشاسته موجود در سیب زمینی، این ماده غذایی به عنوان راهی برای چاقی معرفی می شود. کربوهیدرات و نشاسته موجود در سیب زمینی سبب چاق شدن صورت و پر شدن گونه ها می شوند. البته در کنار آن می توان از مواد غذایی دیگری که سرشار از نشاسته هستند نظیر ذرت و جو دوسر برای چاقی صورت استفاده کرد.

رژیم چاقی صورت با استفاده کردن کربوهیدرات

 

کلام آخر:

در پایان باید گفت اگر قصد دارید صورت خود را چاق کنید، نگران افزایش وزن و تجمع چربی ها در سایر بدن خود نباشید. داشتن یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش صورت برای چاقی و استفاده از ماسک های خانگی می تواند نقش زیادی در چاق شدن صورت شما داشته باشد. با استفاده از روش های موثری که در این مقاله گفته شد می توانید صورتی پر و زیبا داشته باشید.

 

آیا ورزش صورت باعث چاقی آن میشود؟

در زمینه چاقی صورت هم نمیتوان نقش ورزش های مخصوص صورت را فراموش کنیم. ورزش صورت، همانطور که از اسم آن مشخص است عضلات صورت را درگیر می کند.از آن با نام یوگا صورت نیز یاد می شود، از جمله روش های موثر در فرم دهی صورت می باشد.

آیا اجیل ها باعث چاقی صورت میشوند؟

آجیل ها یکی دیگر از مواد غذایی هستند که مصرف آنها در رژیم روزانه سبب داشتن گونه های زیبا و برجسته می شود. طرفداران این نظریه معتقدند که چاقی صورت با آجیل امکان پذیر است، آجیل ها چربی های سالمی دارند که برای پوست بسیار مفید می باشد.

4 نظرات
  1. زینب says

    من همه مدل رژیم چاقی برای صورت رو گرفتم
    چاقی صورت با آجیل
    رژیم غذایی چاقی صورت
    ماساژ صورت برای چاقی
    از همه بیشتر ماساژ صورت برام خیلی تاثیر داشت.

    1. شاینوفیت says

      بله ماساژ صورت اگه به صورت مکرر انجام شود
      تاثیر زیادی خواهد داشت
      موفق باشید

  2. شیده says

    من اصلا نمیخواستم صورتم چاق شه
    ولی اجیل خوردم این چند وقته و تازه الان متوجه شدم چاقی صورت با آجیل بوده

    1. shinofit says

      در متن هم توضیح داده شد بادام و چاقی صورت خیلی توصیه شده و چاقی صورت با آجیل امکان پذیره
      موفق باشید

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.