0 تا 100 رژیم لاغری صورت + 6 روش طبیعی لاغری صورت

رژیم لاغری صورت، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته در ابتدای موضوع باید گفت چهره و خصوصیات آن یک موضوع شخصی می باشد، و از آنجایی که سلایق انسان ها با هم متفاوت است باید بگوییم به تعداد انسان های روی زمین تفاوت سلیقه برای چهره افراد وجود دارد.اما اگر شما از غبغب خود ناراضی هستید، و یا می خواهید صورت خود را لاغر تر کنید این مطلب برای شما است.

ناگفته نماند که راه قطعی برای آب کردن چربی های موضعی وجود ندارد، مثلا اینکه کسی ادعا کند با خوردن فلان غذا فقط صورتتان لاغر می شود و یا برعکس این بگوید با خوردن فلان ماده غذایی فقط صورتتان چاق می شود، حرف درست و علمی نیست. اما نگران نباشید راه های زیادی برای آب کردن چربی های بدن، که چربی های صورت هم شامل آن می شود، وجود دارد.

در ادامه به توضیح و بررسی چند نکته در مورد رژیم لاغری صورت می پردازیم پس برای آگاهی از آنها و آشنایی با ساده‌ترین رژیم برای لاغری صورت تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

لاغری صورت و رژیم لاغری صورت

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم چربی سوزی به صورت موضعی امری امکان پذیر نمی باشد، رژیم غذایی سبب چربی سوزی همه اندام های بدن می شود، در نتیجه این فرایند بر روی چربی های صورت هم تاثیر می گذارد. در ادامه به بیان چند روش در مورد لاغرکردن صورت با تغذیه می پردازیم.لازم به ذکر است قبل از اینکه برای لاغر کردن صورت اقدام کنید، در ابتدا باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا علت چاق شدن و تجمع چربی ها در صورت شما مشخص شود.

گاهی علت چاق شدن صورت ژنتیکی است.در برخی موارد هم به دلیل مصرف داروهای خاص و یا تغییر در رژیم غذایی می باشد. بعد از مشخص شدن علت چاقی صورت، اگر علت آن مصرف دارو و یا تغییر رژیم  لاغری سریع و موثر غذایی باشد، فرد متخصص با ایجاد تغییراتی در برنامه غذایی شما از چاق شدن صورت جلوگیری می کند.

 

  آیا افزایش وزن با ورزش امکان پذیر است ؟+ معرفی 8 نوع ورزش برای افزایش وزن

 

 رژیم لاغری صورت همراه با ورزش

  • ورزش

همواره ورزش منظم در داشتن سلامتی و تناسب اندام موثر بوده. در زمینه کاهش چربی هم موثر می باشد. میزان کاهش وزن با ورزش در افراد مختلف، متفاوت می باشد. اما نکته خوبی که در این مورد وجود دارد این است که، کاهش وزن ابتدا در صورت تاثیر می گذارد و سبب لاغر شدن صورت می شود. بنابراین می توان از ورزش منظم به عنوان روشی موثر در لاغری صورت یاد کرد.

آیا افزایش وزن با ورزش امکان پذیر است؟ برای دانستن این موضوع به مقاله افزایش وزن با ورزش مراجعه نمایید.

 

  • کاهش مصرف قند و نمک

یک روش موثر برای لاغری از جمله لاغری صورت، کاهش مصرف روزانه قند و نمک می باشد. برای توضیح این مورد باید گفت مصرف زیاد قند و نمک سبب تورم و حبس مایعات در بدن و در نتیجه چاقی می شود. پس کاهش قند و نمک دریافتی سبب می شود تا بدن به طور عادی مایعات را دفع کند. بنابراین نکته موثر در رژیم لاغری صورت کاهش مصرف این دو ماده می باشد.

 

 رژیم لاغری صورت با کاهش نمک

  • ورزش هوازی

همانطور که گفته شد انجام ورزش روزانه نقش زیادی در کاهش وزن دارد. در بین انواع حرکات ورزشی، ورزش های هوازی از جمله ورزش پیلاتس بسیار موثر تر هستند. بنابراین اگر قصد کاهش وزن را دارید باید شدت ورزش های هوازی را افزایش دهید. برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب باید ۵ بار در هفته به مدت ۶۰ دقیقه ورزش هوازی انجام دهید. ناگفته نماند که به جای انجام یک حرکت ورزشی به تنهایی می توانید ورزش ترکیبی انجام دهید. یادتان باشد بعد از تمام شدن ورزش هوازی چربی سوزی ادامه دارد.

 

 رژیم لاغری صورت با ورزش هوازی

  0 تا 100 رژیم افزایش وزن به بهترین روش + برنامه افزایش وزن
  • تغییر برنامه غذایی

اگر قصد لاغر کردن صورت خود را دارید و با وجود انجام حرکات ورزشی مختلف از جمله ورزش هوازی تغییری در بدن خود احساس نمی کنید، باید گفت این امر به دلیل رژیم غذایی نامناسب می باشد. یکی از عوارضی که مواد غذایی نامناسب بر روی بدن دارد اثر آنها در صورت است که به صورت آکنه و پف صورت نمایان می شود. برای جلوگیری از این اتفاق و لاغر کردن صورت با تغذیه، غذاهای فراوری شده را از برنامه غذایی روزانه خود حذف کنید.

به جای آن می توان مواد غذایی تازه و سالم نظیر انواع سبزیجات و میوه ها را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. علاوه بر این غذاهایی نظیر سویا، ذرت و… سبب التهاب صورت می شوند، پس برای جلوگیری از چاق به نظر رسیدن صورت این مواد غذایی را کنار بگذارید. برای جلوگیری از ملتهب شدن پوست می توان از مواد غذایی ضد التهاب نظیر زنجبیل، زردچوبه، کدو و … استفاده کرد. با خوردن مواد غذایی سالم و تازه می توانید شادابی و طراوت پوست خود را حفظ کنید.

صورت هر فرد بخش بسیار مهم و تأثیرگذار در زیبایی چهره است. این بخش در طول زمان دچار تغییرات مختلفی می گردد و این تغییرات بر زیبایی تأثیر می‌گذارند. بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس را مطالعه کنید

 

 رژیم لاغری صورت با برنامه غذایی

  • نوشیدن آب

نوشیدن آب و رعایت رژیم آب درمانی ساده ترین رژیم برای لاغری صورت است. نوشیدن آب علاوه بر جلوگیری از بروز سردرد سبب می شود تا بدن در بهترین حالت خود باقی بماند. به طور کلی نوشیدن آب کافی فواید زیادی دارد که حفظ سلامت و طراوت پوست صورت یکی از آنها می باشد.

در این مقالات با رژیم لاغری 3 روزه  آشنا شوید .

 رژیم لاغری صورت با نوشیدن آب

  • خواب کافی

داشتن خواب کافی یکی از موثرترین راه ها برای جلوگیری از پف صورت است. زیرا در طول شب بدن شروع به ترمیم و بازسازی خود می کند، بنابراین اگر خواب کافی نداشته باشیم بدن زمان کافی برای ترمیم خود را ندارد.

 

 

 رژیم لاغری صورت با خواب کافی

 

به عنوان سخن پایانی می توان گفت به طور کلی چربی سوزی و از بین بردن توده های چربی اضافه بدن به حفظ سلامت و تندرستی افراد کمک می کند. در بالا به چند مورد از نکاتی که رعایت آنها سبب لاغر شدن صورت و یا کاهش پف آن می شود، اشاره کردیم. ناگفته نماند که اینها تنها چند مورد از موارد موجود می باشند.

 

برخی سوالات متداول:

برای لاغری صورت چکار کنیم؟

ورزش-کاهش مصرف قند و نمک-ورزش هوازی-تغییر برنامه غذایی-نوشیدن آب-خواب کافی

لاغری صورت به تنهایی قابل انجام است؟

چربی سوزی به صورت موضعی امری امکان پذیر نمی باشد، رژیم غذایی سبب چربی سوزی همه اندام های بدن می شود، در نتیجه این فرایند بر روی چربی های صورت هم تاثیر می گذارد.

4 نظرات
  1. شادی says

    الان بیشتر افراد رژیم لاغری صورت رو نمیگیرن سریع میرن عمل میکنن
    ولی با همین روشا من نتیجه گرفتم

    1. shinofit says

      بله اون پر خرج ترین راه هست و ریسک زیادی داره .بهتره ادم با راه حل های طبیعی لاغر بشه
      موفق باشید

  2. ستایش says

    خیلی تپل بودم لاغر شدم صورتم خیلی لاغر شد و زاویه دار شد من رژیم لاغری صورت نگرفتم یا کاری برای لاغری صورت نکردم

    1. shinofit says

      ممنون همون طور که تو متن گفته شد هیچ رژیم مخصوص لاغری صورت وجود نداره و اگر رژیم بگیرید روی صورت هم تاثیر داره.

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.