قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت + عوارض و نحوه استفاده

ممکن است برای بسیاری از شما این سؤال پیش بیاید که قرص مخمر چیست؟ وچه فوایدی دارد؟ برای اکثر افراد این قرص کاملاً ناشناخته است. بدن انسان سیستم پیچیده‌ای دارد که برای رشد و پرورش آن باید از غذا‌های مناسب و سالم استفاده کنید. اطلاعات کافی از موادغذایی که مصرف می‌شود؛ می‌تواند به شما در کاهش یا افزایش وزن بدنتان کمک بسیاری کند.

قرص مخمر آبجو یکی از مکمل‌های مفید در درمان برخی بیماری‌ها مانند سرماخوردگی، انفولانزا و دیابت می‌باشد. در واقع کاربرد پزشکی این قرص بسیار گسترده است. لازم به ذکر است که قرص مخمر آبجو برای چاقی بدن بسیار مؤثر می‌باشد و افرادی که قصد دارند تا افزایش وزن داشته باشند یکی از گزینه‌های مناسب استفاده از همین قرص هاست که البته باید کنترل شده از آن استفاده کنند.

این نوع مخمر از سلول‌های غیرفعال و خشک شده قارچ ساکارومایسیس سروزیه، مواد معدنی، مواد مغذی و پروتئین‌ها تشکیل شده است. در ادامه این مقاله به بررسی فواید قرص مخمر آبجو می‌پردازیم و توضیحات بیشتری در مورد آن خواهیم داد.

اگر میخواهید در مورد زمان مصرف قرص ویتامین ای برای چاقی بیشتربدانیدبه شما پیشنهاد می کنیم مقاله ویتامین ای و چاقی را مطالعه کنید.

مخمر آبجو چیست؟

یک نوع مخمر که ازدم کردن آبجو به دست می‌آید و کاربرد‌های درمانی بسیاری دارد. مخمر ازمیکرو ارگانیسم‌های‌ریزی تشکیل شده که در صنایع غذایی مانند تولید نان، ماءالشعیر و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. مخمر‌ها به صورت پودر، گرانول، مایع و قرص در بازار وجود دارند.

قرص‌های مخمر از پروتئین‌های بسیاری تشکیل شده‌اند که برای بدن مزایای بسیاری دارند. از این قرص به عنوان مکمل برای چاقی در ناحیه صورت هم استفاده می‌کنند. به دلیل وجود ویتأمین‌هایی مانند B6، B12، B9؛ در قرص مخمر برای افزایش وزن بسیار مفید است.

اگر میخواهید بیشتر درمورد ایروبیک آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله حرکات ایروبیک را مطالعه کنید.

قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت

  رژیم لاغری با قهوه تلخ + بهترین نوع قهوه برای لاغری کدام است؟

 

مزایای قرص مخمر آبجو برای بدن

تحقیقات بسیاری در این زمینه توسط دانشمندان انجام شده است. قرص مخمر آبجو برای چاقی در ورزشکاران نقش بسزایی دارد. چراکه به دلیل وجود مواد مغذی، سوخت و ساز بدن را بالا می‌رود. چربی بدن کاهش پیدا می‌کند و با افزایش وزن در عضله‌ها چاقی مفید ایجاد می‌شود.

یکی دیگر از خواص مفید این نوع قرص‌ها؛ رفع مشکلات گوارشی است. بیماری‌هایی مانند کولیت، التهاب روده و… از این دسته مشکلات گوارشی هستند که مخمر‌ها در درمان آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. کنترل مقدار کلسترول و دیابت در خون از دیگر مزایای استفاده از قرص مخمر است.

اگر میخواهید درمورد ویتامین ای بیشتر بدانید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله زمان مصرف قرص ویتامین ای برای چاقی را مطالعه کنید.

مزایای استفاده از قرص مخمر 

 

1-افرادی که دیابت نوع 2 دارند با استفاده از این قرص سطح قند خونشان کاهش پیدا می‌کند.

2-کروم و سلنیوم در قرص موجب تقویت سیستم دفاعی بدن می‌شود.

3-وجود ویتأمین‌های مفید برای پوست بدن، به سلامت ناخن، پوست و مو کمک می‌کند.

4-سندرم پیش از قاعدگی با مصرف این قرص کاهش پیدا می‌کند.

5-استفاده از قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت بسیار مفید است.

برای کسانی که از مخمر برای افزایش وزن استفاده می‌کنند توصیه می‌شود که از وعده‌های غذایی سالم استفاده کنند و با ورزش کردن بدن خود را در بهترین وضعیت ممکن قرار بدهند. از مصرف هم زمان مخمر با دارو‌های دیگر خودداری کرده تا باعث تداخل دارویی نشود.

 

چگونه از قرص مخمر برای چاقی استفاده کنیم؟

زمان مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی (بهترین زمان مصرف قرص مخمر آبجو) چه زمانی است ؟ قبل از شروع درمان با مخمر آبجو با پزشک مشورت کنید. افرادی که دچار کاهش وزن هستند در ابتدا باید آزمایشاتی که پزشک برای آن‌ها تجویز می‌کند انجام بدهند تا علت کاهش وزنشان مشخص شود. اگر بیماری نداشته باشند می‌توانند وارد پروسه درمان با قرص مخمر بشوند.

استفاده از این قرص‌ها می‌تواند بیماری‌های جدی مانند سرطان را تشدید کند. مخمر آبجو به شکل پودر و قرص موجود است. قرص‌ها در دوز‌های 250 میلی گرم تا 1000 میلی گرم در بازار عرضه می‌شوند. نحوه مصرف مخمر‌ها توسط تولیدکنندگان ارائه می‌گردد.

پیشنهاد متخصصان تغذیه در مورد نحوه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی این است که پودر مخمر را در آب یا نوشیدنی‌های طعم دار حل کرده و استفاده کنید. مخمر‌ها مزه‌ای تلخ دارند که برای اکثر افراد خوشایند نیست. بهتر است برای مصرف از دوز‌های پایین شروع کرده وطی چند روز یا چند هفته میزان دوز را افزایش دهید.

  5 حرکت یوگا برای لاغری ( اموزش حرکات یوگا برای لاغری شکم و پهلو )

 

قرص مخمر آبجو برای چاقی

 

عوارض جانبی احتمالی قرص مخمر آبجو

درانی بخش به عوارض قرص مخمر آبجو و چاقی صورت می پردازیم. استفاده کوتاه مدت از قرص مخمر آبجو برای چاقی در کوتاه مدت مشکلی ایجاد نمی‌کند. البته باید یادآوری کنیم افرادی که دارای حساسیت هستند باید از مخمر دوری کنند. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم شامل افرادی می‌شود که نباید از این قرص‌ها استفاده کنند.

1-افرادی که دارو‌های دیابت استفاده می‌کنند.

2-افرادی که بیماری شدید کولیت الوسراتیو یا التهاب شدید روده دارند

3-دریافت‌کنندگان پیوند اعضا و افراد مبتلا به بیماری‌های خاص که سیستم دفاعی ضعیفی دارند؛ با ورود مخمر‌ها به بدن، دچار مشکلات بیشتری خواهند شد.

4-زنان باردار و نوجوانان از خوردن این قرص اجتناب کنند.

5- افرادی که دچار بیماری افسردگی هستند و از قرص‌های اعصاب استفاده می‌کنند ممکن است در اثر فشار خون بالا دچار حمله قلبی شوند.

قرص مخمر آبجو قبل یا بعد از غذا به همراه آبمیوه استفاده شود. مقدار مصرف در بزرگسالان سه عدد در روز می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم با متخصص یا پزشک خود در مورد مصرف این قرص‌ها حتماً مشورت کنید تا براساس توده بدنی که دارید در کنار تغذیه مناسب دستور مصرف را به شما تجویز کنند.

شرکت‌های دارویی مصرف این قرص هارا برای کودکان زیر 6 سال ممنوع کرده‌اند. مصرف مخمر‌ها برای خانم‌هایی که دچار عفونت در واژن هستند توصیه نمی‌شود مگر با مشورت پزشک معالج که طبق دستور العمل‌هایی میزان مصرف را تجویز می‌کند. ایجاد آلرژی و حساسیت و تنگی نفس هنگام مصرف قرص‌های مخمر آبجو از علائمی هستند که در صورت بروزآن‌ها باید سریع‌تر مصرف قرص‌ها را قطع کنید.

  درمان موخوره مو با روش های خانگی ( روش موخوره گیری با قیچی )

رابطه بین قرص مخمر آبجو و چاقی صورت

قرص مخمر آبجو برای چاقی، حاوی میکروفلورا است که باعث افزایش اشتها و واکنش دستگاه گوارش بدن می‌شود. برای جلوگیری از چاقی مفرط بهتر است در کنار استفاده از این قرص ورزش کنید و رژیم غذایی مناسب بگیرید. مخمر خوراکی برخلاف دیگر مخمر‌ها فعال نیست و به همین دلیل برای چاقی صورت هم ازآن استفاده می‌کنند. به دلیل ترکیبات مؤثر در این قرص، افزایش وزن صورت می‌گیرد.

از مخمر آبجو به عنوان مکمل پروتئین و تقویت‌کننده انرژی استفاده می‌کنند که باعث افزایش وزن سالم در بدن می‌گردد. عملکرد مخمر‌ها به این صورت است که با درصد پروتئین 45 تا 60%، سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد و باعث بازسازی و ترمیم سلول‌های بدن می‌شود.

کلام آخر

استفاده از فرآورده‌های غذایی طبیعی برای بدن مفید است ولی استفاده بیش از حد آن عوارضی را برای بدن ایجاد می‌کند. طبق دستور مصرف باید مخمر‌ها را استفاده کنیم. مخمر‌ها به دلیل افزایش اشتها باید در کنار برنامه غذایی مناسب استفاده شوند تا نتیجه مطلوب بدست بیاید.

قرص مخمر آبجو برای چاقی به تنهایی نمی‌توانند باعث افزایش وزن در افراد شود بلکه از طریق گروه ویتأمین‌های B که اشتها را افزایش می‌دهند؛ نیاز بدن به مصرف بیشتر غذا، نیز بیشتر می‌شود و اینطوری افزایش وزن اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید با دریافت رژیم پروتئین به ماهیچه‌سازی بدنتان بیشتر کمک کنید.

 

برخی از سوالات رایج :

مخمر آبجو چیست؟

یک نوع مخمر که ازدم کردن آبجو به دست می‌آید و کاربرد‌های درمانی بسیاری دارد. مخمر ازمیکرو ارگانیسم‌های‌ریزی تشکیل شده که در صنایع غذایی مانند تولید نان، ماءالشعیر و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. مخمر‌ها به صورت پودر، گرانول، مایع و قرص در بازار وجود دارند.

مزایای قرص مخمر آبجو برای بدن چیست ؟

افرادی که دیابت نوع ۲ دارند با استفاده از این قرص سطح قند خونشان کاهش پیدا می‌کند./ کروم و سلنیوم در قرص موجب تقویت سیستم دفاعی بدن می‌شود. / وجود ویتأمین‌های مفید برای پوست بدن، به سلامت ناخن، پوست و مو کمک می‌کند. / سندرم پیش از قاعدگی با مصرف این قرص کاهش پیدا می‌کند. / استفاده از قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت بسیار مفید است.

 

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.