نوشیدنی های چربی سوز + طرز تهیه 7 نوشیدنی لاغری که معجزه می کنند

افزایش وزن و چربی یک مشکل بزرگ در عصر حاضر است. این موضوع بیشتر به دلیل سبک زندگی رایج و اشتباه در بین مردم است. اما همان طور که می‌دانید اضافه وزن یک مشکل بزرگ بوده و باعث ایجاد انواع مختلف بیماری در انسان می‌شود. مصرف نوشیدنی برای لاغری یکی از راه حل های این مشکل است. با مصرف انواع مختلف نوشیدنی لاغری و رعایت بهترین برنامه رژیم غذایی می‌توان اقدام به سوزاندن چربی های مضرر و کاهش وزن کرد.

چه نوشیدنی برای لاغری خوبه ؟ همه می خواهند یک نوشیدنی لاغری سریع داشته باشند که با وجود آن دیگر نگران چاق شدن خود نباشند. نوشیدنی لاغری سریع وجود دارد ولی ابتدا باید از شرایط جسمانی خود با خبر باشید ، سپس نوشیدنی مورد نظر را انتخاب کنید. از جمله نوشیدنی های لاغری می توان به آب کرفس ، سرکه سیب ، چای سبز و نوشیدنی های ترکیبی اشاره کرد. ما در این مقاله به توضیح برخی از موارد فوق می پردازیم.

کاهش وزن توسط نوشیدنی چربی سوز شکم و پهلو، سلامت کلی بدن شما را به طور قابل توجهی بهبود داده و منجر به لاغری شکم می شود و همچنین خطر ابتلا به بیماری های زیر را کاهش می‌دهد:

  • دیابت
  • بیماری قلبی
  • آرتروز
  • آپنه خواب
  • انواع خاص سرطان
  • سکته

همچنین سطح قند خون، سطح کلسترول را بهبود بخشیده و فشار خون را پایین می‌آورد. با کاهش وزن، درد مفاصل و کمر درد هم کاهش می‌یابد و همچنین تحرک شما هم بهبود پیدا می‌کند. کاهش وزن اصولی بر سبک زندگی، سطح انرژی، خواب، اعتماد به نفس، خلق و خوی و زندگی جنسی شما به طرز معجزه آسایی تاثیر گذاشته و آن ها را بهبود می‌دهد. شما باید با مقادیر کمتری از استرس کنار بیایید و یک تصویر بدنی مثبت از خود داشته باشید.

 

نوشیدنی لاغری چیست

 

  لاغری با ویتامین سی امکان پذیر هست ؟ + معایب و مزایا

نوشیدنی لاغری

از آنجا که آماده اید زندگی خود را کنترل کنید و سالم شوید، باید تغییرات لازم را ایجاد کنید.  اگر به یک سبک زندگی فعال روی می‌آورید و ورزش و ورزش پیلاتس را جز برنامه روزانه خود قرار می‌دهید باید رژیم غذایی اصولی را هم دنبال کنید که به شما کمک کند از شر چربی های اضافی خلاص شوید. خوشبختانه، شما می‌توانید با مصرف انواع  نوشیدنی لاغری به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود دست پیدا کنید. هنگامی که به طور منظم مایعات مصرف می‌کنید، سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا می‌کند.

مصرف این نوشیدنی ها همچنین می‌تواند جلوی اشتهای کاذب و گرسنگی را که باعث می‌شود بیش از حد به مواد غذایی مضرر روی بیارید، بگیرد و شما را از آن ها دور نگه دارد. هنگامی که نوشیدنی  چربی سوز شکم و پهلو را مصرف می‌کنید، باید صبور باشید.  فوق العاده ترین معجون لاغری هم برای اثرگذاری به مدتی زمان نیاز دارد. قبل از دیدن نتایج، کمی طول می‌کشد تا بدن شما با رژیم جدید سازگار شود. به یاد داشته باشید، اگر متابولیسم بدن شما بالا نرود، تلاش شما برای کاهش وزن را کم می کند.

 نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو

اکنون که از قدرت نوشیدنی های لاغری آگاه شدید، باید آن ها را به رژیم غذایی  خود اضافه کنید. دقت کنید که برای سوزاندن چربی ها، تنها نوشیدنی برای لاغری کافی نیست. اطمینان حاصل کنید که هر روز برای تقویت اثرات این نوشیدنی ها ورزش می‌کنید. در زیر لیستی از نوشیدنی هایی که باعث لاغر شدن شما می‌شوند، همراه با دستورالعمل های تهیه آن ها وجود دارد.

سرکه سیب برای کاهش وزن

وقتی نوبت به نوشیدنی های کاهش وزن می‌رسد، سرکه سیب از جمله محبوب ترین نوشیدنی هاست.  برای تولید این نوشیدنی به فرآیند دو مرحله ای نیاز داریم. برای تهیه این مایع، نیاز به خرد کردن، برش سیب ها و مخلوط کردن آن با مخمر است، تا قندهای موجود در آن به الکل تبدیل شود. در مرحله دوم، تولید کنندگان باکتری هایی را برای تخمیر الکل به آن اضافه کرده و آن را به اسید استیک تبدیل می‌کنند.

اگر نمی‌توانید سرکه سیب را خودتان درست کنید، می‌توانید سرکه سیب خانگی را از جایی مطمئن و معتبرتهیه کرده و شروع به مصرف کنید. یک مطالعه که در Bioscience ، Biotechnology و Biochemistry منتشر شده است، نشان داد که چرا نوشیدن سرکه سیب برای کاهش وزن مفید است.تحقیقات از 144 بزرگسال چاق خواسته است که به مدت 12 هفته هر روز یک تا دو قاشق غذاخوری از این نوشیدنی مصرف کنند.

در پایان مطالعه، شرکت کنندگانی که فقط یک قاشق غذاخوری مصرف کردند 1.1 کیلوگرم وزن کم کردند. از طرف دیگر، کسانی که دو قاشق غذاخوری از این نوشیدنی کاهش وزن خورده اند، 81/1 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده اند.ماده اصلی سرکه سیب اسید استیک است. وقتی سرکه سیب مصرف می‌کنید، این نوشیدنی با تقویت متابولیسم بدن، چربی های شما را هدف قرار می‌دهد. همچنین، سرکه سیب به عنوان یک نوشیدنی خوب برای ایجاد ثبات در سطح قند خون شناخته شده است.

با مصرف سرکه سیب، شما کنترل بیشتری بر ولع مصرف خود خواهید داشت، در نتیجه، تعداد کالری کمتری مصرف می‌کنید.استفاده از سرکه سیب به عنوان یکی از نوشیدنی های کاهش وزن در رژیم غذایی کاملاً آسان است. قبل از صبحانه خوردن، حتما یک قاشق غذاخوری از این نوشیدنی میل کنید.قبل از نوشیدن باید حداقل با یک فنجان آب مخلوط کنید. به دلیل اسیدیته بالا، این نوشیدنی، می‌تواند به مینای دندان آسیب برساند و گلو شما را تحریک کند.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که بیش از دو قاشق غذاخوری مصرف نکنید.بهترین زمان برای نوشیدن نوشیدنی کاهش وزن سرکه سیب، قبل از غذا است. این کار کمک می‌کند تا از مصرف بیش از حد مواد غذایی جلوگیری کنید، که این موضوع برای سلامتی شما مفید است.نوشیدنی لاغری به دلیل توانایی های قدرتمندی که در شروع متابولیسم بدن دارد، دارای تاثیر فوق العاده ای است. با مصرف این نوشیدنی ها، تعداد سلول های چربی کاهش می‌یابد و به شما اجازه می‌دهد وزن اضافی خود را کاهش دهید.

 

چای سبز یکی از نوشیدنی لاغری

چای سبز برای کاهش وزن

نوشیدنی دیگری که در گروه نوشیدنی لاغری قرار می‌گیرد چای سبز است. این ماده در سراسر جهان به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی شناخته شده بوده و برای سلامتی شما بسیار مناسب است. چای سبز از قرن ها پیش وجود داشته است، زیرا در تمدن های مختلفی برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفتند. چای سبز نقش عمده ای در تقویت متابولیسم شما دارد. تقویت متابولیسم بدن باعث می‌شود بدن شما در تبدیل غذا و نوشیدنی های مصرفی به انرژی کارآمد شود.

چای سبز دارای دو ماده اصلی است: کاتچین، نوعی آنتی اکسیدان و کافئین. هر دوی این اجزا میزان انرژی مصرفی بدن را تقویت می‌کنند. همچنین، کاتچین مسئول شکستن مولکول های چربی است. 14 بررسی وجود دارد که از قدرت چای سبز در لاغری پشتیبانی می‌کند. شرکت کنندگانی که هر روز به مدت 12 هفته این نوشیدنی را می‌نوشیدند در حدود 0.2 – 3.5 کیلوگرم وزن کم کردند. به دلیل خاصیت ادرار آور طبیعی، این نوشیدنی لاغری به مقابله با احتباس مایعات کمک می‌کند.

وقتی هر روز چای سبز را می‌نوشید میزان چربی بدن را کاهش داده و اندام زیبایی برای شما به ارمغان می‌آورد.باید اطمینان حاصل کنید که هر روز حداقل دو تا سه فنجان چای سبز مصرف می‌کنید. به خاطر داشته باشید که این مقدار به میزان طبیعی متابولیسم بدن شما بستگی دارد. چای سبز به بدن شما مقدار کافی کافئین و کاتچین برای کاهش وزن می‌دهد. انواع زیادی از چای سبز در بازار موجود است، اما شما از نوع معمولی آن استفاده کنید.یک روش مناسب برای تهیه این نوشیدنی لاغری وجود دارد.

دقت کنید اگر آب را بیش از حد بجوشانید، کاتچین ها را به طور کلی از بین می‌برید و این نوشیدنی را بی اثر می‌کنید. قبل از اینکه اجازه دهید چای 10 دقیقه بماند، باید آب را به دمای جوش برسانید.سپس برگ های چای را به صورت تازه یا خشک شده بر روی آب قرار دهید. قبل از این که برگ های این نوشیدنی لاغری را صاف کنید، بگذارید چای یک دقیقه دم بکشد.

7 نوشیدنی لاغری + دستورالعمل

  • سرکه سیب با توت و لیمو

سرکه سیب با توت و لیمو، فوق العاده ترین معجون لاغری است. مواد تشکیل دهنده آن:

2 قاشق غذاخوری توت یخ زده
1 قاشق غذاخوری آب لیمو
1 قاشق غذاخوری سرکه سیب
یخ و آب
1قاشق غذاخوری عسل (اختیاری)

مراحل آماده سازی

توت ها را به یک فنجان دلخواه اضافه کنید. سپس آن ها را با کمک یک قاشق له کنید. اگر می‌خواهید این نوشیدنی کاهش وزن را شیرین کنید، عسل را به میزان دلخواه به مخلوط اضافه کنید. آب لیمو و سرکه سیب را در فنجان بریزید. یخ را قبل از پر کردن با آب تا انتها اضافه کنید. قبل از مصرف، حداقل یک دقیقه تمام مواد را با قاشق مخلوط کنید. سپس نوش جان کنید.

 

عسل و دارچین و نوشیدنی لاغری

  لاغری با ویتامین ب | کدام نوع از ویتامین ب باعث سرعت در لاغری می شود؟
  • مخلوط عسل خام دارچین

یکی دیگر از نوشیدنی های کاهش وزن، مخلوط عسل خام و دارچین است. یک نوشیدنی برای لاغری شکمو پهلو! طرز تهیه این نوشیدنی جادویی به شیوه زیر است:

2 قاشق غذاخوری دارچین
1 قاشق غذاخوری عسل
1 فنجان یا 250 میلی لیتر آب گرم

مراحل آماده سازی

آب را گرم کنید و دارچین را به آن اضافه کنید. قبل از اینکه عسل را به آب اضافه کنید، مطمئن شوید که حداقل نیم ساعت آن را خنک کرده اید. گرما آنزیم های قدرتمند موجود در عسل را غیرفعال می‌کند. مواد را مخلوط کرده و این نوشیدنی را مصرف کنید. از نکات مثبت این نوشیدنی می‌توان به نگهداری آن در یخچال و استفاده برای روز بعد، اشاره کرد. 30 دقیقه قبل از صبحانه این نوشیدنی جذاب را مصرف کنید.

 

قهوه و شکلات تیره و نوشیدنی لاغری

  • قهوه شکلات تیره

همان طور که می‌دانید، قهوه تلخ تاثیر بسزایی در کاهش وزن و سوزاندن چربی دارد. در کنار قهوه تلخ، استفاده از شکلات تلخ با درصد بالای 85 درصد، می‌توانید روند چربی سوزی و کاهش وزن را افزایش دهد.

دستور تهیه قهوه شکلات تلخ

مواد اولیه

1 فنجان / 250 میلی لیتر آب
½ قاشق چایخوری دانه های کتان
¾ قاشق چایخوری شکلات تلخ (رنده شده)
1 قاشق چایخوری قهوه سیاه

مراحل آماده سازی

قهوه سیاه و آب گرم را به یک فنجان اضافه کنید. قبل از افزودن دانه های کتان، آن را خوب مخلوط کنید. قبل از پوشاندن آن با شکلات تلخ، مواد را بهم بزنید. از این نوشیدنی لاغری هیجان انگیز نهایت لذت را ببرید.

 

گریپ فروت با خیار و نوشیدنی لاغری

  • گریپ فروت با خیار

گریپ فروت یک میوه خوش طعم و لاغر کننده است. ترکیب این میوه با خیار می‌تواند برای شما یک نوشیدنی لاغری بی نظیر به ارمغان بیاورد.

مواد اولیه

1خیار
1 لیمو  خلال شدهپ
1 گریپ فروت متوسط
1 فنجان / 250 میلی لیتر آب

مراحل آماده سازی

همه مواد را برش دهید. آن ها را به همراه آب به مخلوط کن اضافه کنید. همه چیز را مخلوط کنید تا یکدست شود. این نوشیدنی چربی سوز شکم را می‌توانید با مدتی نگه داشتن در یخچال مصرف کنید. با سرو این نوشیدنی به صورت سرد، فرآیند متابولیسم بدن شما  شروع می‌شود، که این نکته به شما امکان کاهش وزن سریع تر را می‌دهد.

 

آب لیمو زنجبیل و نوشیدنی لاغری

  • آب لیمو زنجبیل

مصرف زنجبیل به صورت ناشتا در چای و آب جوش می‌تواند به سوزاندن چربی های شما کمک کند. ترکیب نوشیدنی لاغری زنجبیل و آب لیمو، یک ترکیب فوق العاده برای کاهش وزن و تناسب اندام شما در مدت کوتاه است.

دستور تهیه نوشیدنی لاغری زنجبیل و لیمو

مواد اولیه

1 فنجان / 250 میلی لیتر آب سرد
¾ قاشق چایخوری پودر زیره بو داده
1 قاشق چایخوری آب آهک
1 تکه زنجبیل

مراحل آماده سازی

زنجبیل را به قطعات کوچک برش دهید. آن را به همراه آب سرد به مخلوط کن اضافه کنید. این مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود. آب زنجبیل را داخل لیوان بریزید. پودر زیره بو داده و آب آهک را اضافه کنید. حال نوشیدنی شما آماده است. حتما مواد را قبل از مصرف خوب مخلوط کنید.سرکه سیب و چای سبز از بهترین نوشیدنی های لاغری هستند که به کاهش وزن و سوزاندن چربی کمک می‌کنند. برای مشاهده بهتر تاثیرگذاری این نوشیدنی ها، باید قبل از هر وعده غذایی آن ها را مصرف کنید.

شما می‌توانید نوشیدنی لاغری خود را از شب قبل آماده کرده و صبح، بلافاصله پس از بیدار شدن مصرف کنید.

اگر میخواهید با هیپنوتراپی لاغری آشنا شوید ، مقاله هیپنوتراپی لاغری  را مطالعه نمایید.

  • چای سبز با نعناع و لیمو

از فواید چای سبز در این مقاله صحبت کرده ایم. ترکیب چای سبز، لیمو و نعناع می‌تواند یک ترکیب خوش طعم و خوش عطر را برای شما به ارمغان بیاورد و به شما در کاهش وزن کمک کند.

مواد اولیه

فنجان / 250 میلی لیتر آب گرم
برگ نعناع
قاشق غذاخوری برگ چای سبز

مراحل آماده سازی

آب و برگ نعناع را به ظرف مورد نظر خود اضافه کنید. آب را گرم کنید تا شروع به جوشیدن کند. حداقل پنج دقیقه آن را در این حالت نگه دارید. گاز را خاموش کرده و برگ های چای سبز را اضافه کنید. به آنها اجازه دهید حداقل پنج دقیقه خیس شوند.برگ ها را با کمک صافی برداشته و درون یک فنجان بریزید. تا گرم است، بنوشید تا فواید آن را مشاهده کنید. اگر دوست داشتید می‌توانید این نوشیدنی لاغری را سرد، به همراه چند قالب یخ، میل کنید.

 

آناناس با دارچین و نوشیدنی لاغری

 

  جدول کالری انواع غذا های پر مصرف ایرانی + تصویر
  • آناناس با دارچین

طعم بی نظیر آناناس در کنار دارچین، مواد یک نوشیدنی لاغری خوش طعم را تشکیل می‌دهند.

مواد اولیه

نمک سیاه (به دلخواه)
½ قاشق چایخوری پودر دارچین
½ قاشق غذاخوری آب آهک
½ فنجان آناناس

مراحل آماده سازی

آناناس را به قطعات کوچک برش داده و به مخلوط کن اضافه کنید. این میوه را مخلوط کنید، تا یکدست شود. آب را در یک لیوان ریخته و آب آهک و  پودر دارچین را به آن اضافه کنید. مطابق با علاقه خود می‌توانید آن را با نمک سیاه پر کنید.اگر می‌خواهید از حداکثر مزایای این نوشیدنی استفاده کنید و به سرعت تاثیر آن را مشاهده کنید، باید آن را با معده خالی مصرف کنید.هنگامی که شروع به مصرف نوشیدنی لاغری در رژیم غدایی خود کردید، می‌تواند خیالتان از بابت مصرف کالری اضافی جمع باشد.

این نوشیدنی ها اشتهای شما را به شدت کاهش می‌دهند.اطمینان حاصل کنید که فقط آنچه بدن شما نیاز دارد را مصرف می‌کنید. در عین حال، اطمینان حاصل کنید که نوشیدنی لاغری خود را با مقدار کافی ورزش و رژیم غذایی سالم ترکیب می‌کنید. مزیت این کار در این است که شما کالری بیشتری می‌سوزانید و در سریع ترین زمان ممکن به اهداف تناسب اندام خود می‌رسید.

 

برخی سوالات متداول:

نوشیدنی برای لاغری شکم و پهلو

دقت کنید که برای سوزاندن چربی ها، تنها نوشیدنی برای لاغری کافی نیست. اطمینان حاصل کنید که هر روز برای تقویت اثرات این نوشیدنی ها ورزش می‌کنید.

نوشیدنی لاغری سرکه سیب برای لاغری مفید است؟

با مصرف سرکه سیب، شما کنترل بیشتری بر ولع مصرف خود خواهید داشت، در نتیجه، تعداد کالری کمتری مصرف می‌کنیدو با این کار در روند کاهش وزن به شما کمک میکند.

4 نظرات
  1. ریحانه says

    ممنونن از مطلب خوبتون
    من با سرکه سیب واقعا لاغری رو تجربه کردم
    نوشیدنی برای لاغری واقعا وجود داره

    1. shinofit says

      بله همراه ورزش و رژیم میتونید تاثیر نوشیدنی های لاغری رو ببینید

  2. سمیرا says

    من از نوشیدنی های لاغری تا حالا استفاده نکردم.
    ولی همیشه تعریف سکه سیب خیلی شنیدم .
    بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری کیه؟

    1. shinofit says

      نوشیدنی های لاغری به تنهایی تاثیر ندارند همراه با رژیم و ورزش جوابگو هستند.

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.