بهترین اسکراب صورت برای انواع پوست ( معرفی بهترین اسکراب پوست خارجی و ایرانی )

اسکراب صورت به عبارت ساده، از پوست لایه برداری می‌کند و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست، حس شادابی و نشاط را به پوست برمی‌گرداند. بهترین اسکراب صورت، اسکرابی است که با لایه برداری درست پوست، آن را ترمیم کرده و بافت‌های تازه‌ای را در پوست ایجاد کند. همچنین اسکراب باید متناسب با پوست شما استفاده شود.
اگر قصد تهیه اسکراب صورت را دارید، احتمالا می‌خواهید بدانید بهترین مارک اسکراب صورت چیست و بهترین اسکراب صورت خارجی و بهترین اسکراب صورت چرب کدام است. ما در ادامه به پاسخ تمامی این سوالات خواهیم پرداخت.

 

بهترین اسکراب صورت کدام است؟

محققان دریافته‌اند که لایه برداری پوست، می‌تواند آن را درخشان و شفاف کند اما بهترین اسکراب برای صورت چیست؟ آیا هر اسکرابی مناسب است؟ خیر.

  • اولا اسکراب صورت نباید به مقدار زیاد استفاده شود.
  • ثانیا در صورتی که از برند خوبی تهیه نشود نه تنها موثر نیست بلکه به پوست شما آسیب می‌رساند.

 

مقایسه بهترین اسکراب های موجود در بازار

 

نام محصول
            توضیحات
🟡 اسکراب صورت شون با عصاره گردواین اسکراب صورت از برند شون، یکی از بهترین مارک اسکراب صورت‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید که به صورت کاملا موثری منجر به از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود و در نهایت حس لطافت و نرمی را به پوست شما هدیه می‌دهد. این محصول همچنین باعث درخشندگی پوست می‌شود.
🟡 اسکراب لایه بردار صورت آدراحاوی عصاره پوست گردو مدل ES اگر از شما بپرسند بهترین ماسکراب صورت چیست امکان ندارد اسکراب لایه بردار صورت آدرا را فراموش کنید چرا که برجسته‌ترین ویژگی این محصول در کنار کیفیت خوبی که دارد، سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا می‌کند و زمینه ساز به وجود آمدن سلول‌ها جدید روی پوست است.
اگر از اسکراب صورت خوبی استفاده نکنید، صورت شما بعد از لایه برداری خشک می‌شود اما با انتخاب بهترین مارک اسکراب صورت موجود در بازار مانند آدرا، نرمی و لطافت را به پوست خود باز می‌گردانید.
🟡 اسکراب صورت روزانه رینوزیت مدل Deep action exfoliantingهمیشه بهترین مارک اسکراب صورت، گران‌ترین مارک آن نیست بلکه این محصول در لیست مورد بررسی ما اگر چه یک اسکراب ارزان به شمار می‌رود اما جزء بهترین مارک اسکراب صورت است.
البته محبوبیت آن فقط به قیمت ارزان آن برنمی‌گردد بلکه کیفیت بالای آن و تاثیرگذاری آن روی پوست در مدت کم برجسته‌ترین ویژگی این محصول به حساب می‌آید.
این اسکراب علاوه بر اینکه بوی خیلی دلپذیری دارد، پوست شما را نرم و درخشان می‌کند و حس خوبی را به پوست شما می‌دهد. همچنین دیگر ویژگی این اسکراب ضد جوش بودن آن است.
🟡 اسکراب پاک کننده منافذ روزانه 150 میل سیمپلاسکراب پاک کننده منافذ روزانه سیمپل را به عنوان یک گزینه‌ای که امتحان خود را پس داده است فراموش نکنید.
وجود ترکیباتی مانند ویتامین E در این محصول باعث می‌شود تا پوست شما هر آنچه برای شادابی نیاز دارد را به دست آورد. تنوع این محصول نیز از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود و برای انواع پوست‌های چرب، خشک و … مناسب است.این اسکراب کلیه تست‌های آلرژی و جوش زا بودن را با موفقیت پشت سر گذاشته است و از بهترین اسکراب صورت‌ها به شمار می‌رود.
🟡 اسکراب لایه بردار و پاک کننده عمقی 75میل کاسمکولوژیترکیبات مهم اسکراب لایه بردار و پاک کننده عمقی کاسمکولوژی، شامل الفاهیدروکسی اسید و سالسیلیک اسید است. که به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد از پوست شما در طول روز محافظت می‌کند.
همچنین وجود جوانه گندم موجود در ترکیبات این محصول منجر به التیام پوست و در نهایت نرمی و لطافت پوست می‌گردد. ویتامین E به کار رفته در این اسکراب نیز از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.
🟡 اسکراب صورت سینت ایوز مدل Fresc Skin Apricot این اسکراب صورت به دلیل ترکیباتی که دارد از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند و پوست را مرطوب می‌کند. همچنین این اسکراب صورت سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده و به مرور زمان منجر به صافی و شفافیت پوست می‌شود.
🟡اسکراب لایه بردار پوست رینوزیت مدل blackhead eraserاین اسکراب صورت نیز به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد محبوبیت زیادی دارد اما فقط قیمت آن نیست که جزء بهترین اسکراب به شمار می‌رود بلکه به دلیل لایه برداری کامل پوست‌های مرده پوست و مناسب بودن آن برای پوست‌های مستعد آکنه در لیست ما قرار می‌گیرد.
🟡 اسکراب پوست رینوزیت مدل Oil and Freeاگر به دنبال کنترل چربی پوست خود هستید و می‌خواهید بدانید بهترین مارک اسکراب صورت چیست، اسکراب پوست رینوزیت مدل Oil and Free بهترین گزینه برای انتخاب است چرا که چربی پوست را کنترل کرده و آن را روشن و شفاف می‌کند.

بهترین اسکراب صورت برای پوست خشک

جالب است بدانید پوست خشک نیز خودش دسته بندی‌های مختلفی دارد که در زیر برای شما آورده‌ایم و هر نوع پوست خشک نیز محصولات اسکرب جداگانه‌‌ای برای استفاده دارد.

 

• پوست خشک معمولی

این نوع پوست‌ها، خاصیت ارتجاعی کمی دارند و پوستشان معمولا کدر دیده می‌شود و خشکی پوست آن‌ها در حد معمولی است.

 

• پوست خشک متوسط

این افراد در صورتی که به موقع به پوست خود رسیدگی نکنند، پوستشان زبر و لکه دار می‌شود. حتی ممکن است در حالت شدیدتر احساس خارش در پوست خود داشته باشند.

 

• پوست بسیار خشک

افراد دارای پوست بسیار خشک، علاوه بر اینکه پوست صورتشان خشک است، سر زانوها، آرنج‌ها، بازوها و دست و پایشان همیشه احساس خارش دارند و بیشتر در افراد مسن شاهد این نوع خشکی پوست هستیم.

اگر می‌خواهید بدانید بهترین مارک اسکراب صورت چیست و افرادی که دارای پوست خشک هستند چه اسکراب‌هایی برایشان مناسب ست، ما برخی مدل‌های مناسب را در زیر برای شما لیست کرده‌ایم:

• اسکراب لایه بردار سیاه (ذغالی) مارک این بین
• ماسک گوماژ اسکراب شکری هیدرودرم

صفر تا صد روش تزریق بوتاکس را در این مقاله بخوانید.

 

بهترین اسکراب پوست چرب

یکی از بهترین درمان‌ها برای پوست‌های جوشدار، استفاده از اسکراب برای صورت چرب است اما بهترین اسکراب پوست چرب چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین‌های آن را به شما معرفی کنیم:

 

نام محصول
            توضیحات
🟡 اسکراب لایه بردار بایودرم مخصوص پوست چرباین لایه بردار فرانسوی، منجر به پاک کردن پوست از آلودگی‌ها شده و همچنین تمامی جوش‌های سر سیاه را بعد از یک دوره کوتاه استفاده از بین می‌برد. شما در پایان دوره استفاده از این محصول، پوستی یکدست و صاف خواهید داشت. برجسته‌ترین ویژگی این محصول این که فاقد پارابن است.
🟡 اسکراب لایه بردار پوست کلین اند کلیر مدل Blackhead Clearاسکراب لایه بردار پوست کلین اند کلیر، یکی از بهترین اسکرب صورت خارجی موجود در بازار به شمار می‌رود که دانه‌های ریز موجود در آن باعث می‌شود آلودگی‌های روی پوست کاملا از بین برود. این اسکراب، جوش‌های سر سیاه را کاملا از بین می‌برد و بعد از استفاده هیچ اثری از آن‌ها مشاهده نخواهید کرد.
🟡 ژل پاک کننده اسکراب لورآل مدل Eclat Sublimeیکی از بهترین اسکراب برای پوست چرب موجود در بازار، ژل پاک کننده اسکراب لورآل مدل Eclat Sublime است که اولا پوست‌های مرده را از سطح پوست جدا می‌کند، دوما باعث به وجود آمدن سلول‌های جدید می‌شود.
🟡 اسکراب صورت سودا مدل Apricotاگر از شما بپرسند بهترین اسکراب پوست چرب چیست فراموش نکنید که اسکراب صورت سودا مدل Apricot را نام ببرید. این محصول علاوه بر کارایی فوق العاده‌ای که دارد، هزینه مقرون به صرفه‌ای نیز دارد و به دلیل داشتن ویتامین A و C در ترکیبات آن، پوست شما را شفاف می‌کند.
🟡 اسکراب لایه بردار روزانه رینوزیت برای پوست چرباین اسکراب به دلیل اینکه فاقد چربی است هم برای پوست‌های چرب و هم برای پوست‌های معمولی مناسب است. این اسکراب، جوش‌های روی صورت را از بین می‌برد ‌و به شادابی و لطافت پوست کمک می‌کند.

بهترین اسکراب صورت خارجی کدام است؟

برخی از مدل‌های بهترین اسکراب صورت خارجی موجود در بازار در زیر آورده شده است :

• اسکراب زغال فعال و چای سبز بوتس Boots حجم ۵۰ میل
• اسکراب صورت سم زدا و خنک کننده نوتروژینا (نیتروژنا) مدل Skin Detox حجم ۱۵۰ میل
• اسکراب صورت ضد جوش سر سیاه نوتروژینا (نیتروژنا) مدل Spot controlling حجم ۱۵۰ میل
• اسکراب لایه بردار درخت چای و فندق بوتس Boots حجم ۱۵۰ میل
• اسکراب برنج سیمپل اسکراب روشن کننده ۷۵ میل | مدل smoothing facial scrub

 

بهترین مارک اسکراب صورت

نتیجه گیری

داشتن اسکراب صورت در روتین پوستی روزانه، پوست شما را روشن و شفاف نگه می‌دارد. هنگامی که به طور منظم در روتین مراقبت از پوست خود از اسکراب پوست استفاده کنید، بعد از مدتی پوستی عالی خواهید داشت. اسکراب صورت می تواند به حذف سلول های مرده پوست کمک کند و درخشندگی تقریباً بدون دردسری به شما بدهد.
اینکه چند بار لایه برداری می‌کنید به نوع پوست بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از اسکراب صورت 1 تا 2 بار در هفته استفاده کنید، اما افرادی که پوست چرب دارند ممکن است 2 تا 3 بار در هفته استفاده کنند.
ما در مقاله بالا به معرفی بهترین مارک اسکراب صورت خارجی و بهترین اسکراب برای صورت چرب پرداختیم و بهترین اسکراب پوست خشک را با هم بررسی کردیم. امیدواریم مطالب بالا برای شما موثر واقع شده باشد.

برخی از سوالات رایج :

1.بهترین اسکراب صورت کدام است؟

بهترین اسکراب صورت، اسکرابی است که با لایه برداری درست پوست، آن را ترمیم کرده و بافت‌های تازه‌ای را در پوست ایجاد کند. همچنین اسکراب باید متناسب با پوست شما استفاده شود.
2.بهترین اسکراب صورت برای پوست چرب
اسکراب لایه بردار بایودرم مخصوص پوست چرب اسکراب لایه بردار پوست کلین اند کلیر مدل Blackhead Clear ژل پاک کننده اسکراب لورآل مدل Eclat Sublime
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.