لیست بهترین دکتر تغذیه برای لاغری در تهران + 20 متخصص رژیم لاغری و چاقی

غذا خوردن یکی از نیازهای اصلی هر انسان است. خوردن نیاز ذاتی بشر بوده و داشتن تغذیه مناسب از مهم‌ترین عوامل طول عمر زیاد و سلامتی است. از این جهت داشتن رژیم غذایی مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل سلامت جسم و روح است.همیشه به دنبال بهترین‌ها باشید. بخصوص برای داشتن بدنی سالم به دنبال بهترین دکتر لاغری و تغذیه باشید تا یک رژیم اصولی و مناسب سیستم بدن خود را دریافت کنید. همه ما علم کافی و مورد نیاز برای تنظیم یک برنامه غذایی مناسب را نداریم.

از این رو بهتر است این کار را به افرادی که تخصص آن را دارند، مانند متخصص تغذیه بسپارید تا بر طبق دانسته‌های خود و شناخت بدن شما یک رژیم درمانی مناسب به شما بدهند، تا شما را به هدف نزدیک تر کند یک دکتر تغذیه برای لاغری(دکتر تغذیه برای لاغری در تهران) خوب میداند که چه غذاهای سالمی را به شما بدهد که متناسب با بدن شما باشد . اگر شما به دنبال رژیم غذایی مناسب می گردید.

یک رژیم درمانی مناسب به شما کمک می‌کند تا طبق اصول علم تغذیه و برحسب ارزش مواد غذایی، از آن‌ها استفاده کرده و بنا بر تصمیم خود چاق یا لاغر شوید. همچنین اگر دچار بیماری باشید، رژیم درمانی بر طبق بیماری شما، نوع عادات غذایی را مشخص کرده و به شما کمک می‌کند یک رژیم کاملاً اصولی و بی خطر را تجربه کنید. با مراجعه به متخصص تغذیه و با رعایت نکات اصولی که دکتر تغذیه برای لاغری به شما توصیه می‌کنند، می‌توانید هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ جسمی یک رژیم خوب را به کار بگیرید.

حال سؤال اصلی اینجا است که…

اگر میخواهید درمورد قرص مخمر چیست بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله عوارض مصرف مخمر آبجو را مطالعه کنید.

بهترین دکتر تغذیه در تهران کیست؟

ما در این مقاله قصد داریم به شما بهترین دکتر لاغری و بهترین دکتر تغذیه در تهران (متخصص تغذیه و لاغری) را معرفی کنیم تا شما با خیالی آسوده و بدون دغدغه ‌های فکری، با یک رژیم اصولی به وزن دلخواه خود برسید. در انتها برای ما بنویسید که از نظر شما بهترین متخصص تغذیه در تهران شما کیست؟ شما پیش چه دکتری رفتید و چه نتیجه‌ای گرفتید؟

  • دکتر معصومه مرادی
دارای تخصص تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران که خدمات زیر را در مطب خودشان واقع در گیشا ارائه می‌دهند:
• انواع رژیم لاغری به همراه لاغری موضعی با دستگاه را برای درخواست کنندگان فراهم کردند.
آدرس :
تهران، گیشا، بین خیابان 12 و 14، ساختمان خاتم، طبقه دوم، واحد 2.
  • دکتر محمد حسن ابوالحسنی
با مدرک پزشکی و تخصص تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول هستند و بیشتر از 30 سال تجربه کاری دارند. روش کار ایشان بر اساس متد exchange است و رژیم غذایی که برای هر فرد تجویز می‌شود مبتنی بر تغییر در رفتار و الگوهای روانی آنهاست.
در کنار این روش از دستگاههای لاغری و کاهش وزن برای کمک به افراد درخواست کننده استفاده می‌شود:
کرایولیپولیز
• آر اف
• CAVITATION کویتیشن
• LPG
همچنین استودیو ورزشی طراحی شده که در آن دستگاه EMS قرار دارد. احتمالا شما این دستگاه را با نام رایج ایکس بادی می شناسید. دستگاهی که برای کاهش سایز و وزن سریع در مدت زمان کوتاه طراحی شده است.
آدرس :
پاسداران ، بوستان هفتم ، پلاک 156 ، ساختمان لورنزیر ، طبقه دوم ، واحد 203
  • دکتر فریبا کودانی
خانم دکتر در دانشگاه تهران مدرک تغذیه و رژیم شناسی دریافت کردند و با نگاه علمی و آینده نگر در حال فعالیت هستند .ایشان یک دكتر تغذيه خوب در تهران (دکتر تغذیه لاغری چاقی پزشک متخصص تغذیه) هستند و در گروههای زیر عضویت دارند:

• مرکز تحقیقات دیابت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه پزشکی تهران
• گروه آینده نگری نظریه پردازی و رصد کلان سلامت فرهنگستان علوم پزشکی
• کمیته علمی مرکز جامع آموزش تحقیقات و پیشگیری از سرطان
• انجمن تغذیه ایران

آدرس :
تهران، خیابان شریعتی، رو به روی پارک شریعتی، کوچه آریایی، پلاک ۴۵

  • مهسا شیری

با مدرک کارشناس تغذیه و رژیم درمانی ، در زمینه ارائه رژیم های درمانی و تخصصی فعالیت دار و مطب را با بهترین دستگاههای لاغری و کاهش سایز تجهیز کرده تا مراجعین علاقمند به پیکرتراشی بدون جراحی خدمات لازم را دریافت کنند.همچنین دستگاه بیو اسکن جهت اندازه گیری 400 فاکتور سلامتی در بدن هم مهیاست.

 

آدرس:

مطب نیاوران: خیابان شهید باهنر، نرسیده به چهار راه مژده، (نجابت جو)، پلاک ۴۲۹، طبقه سوم، واحد ۷

 

اگر همچنان در جستجوی بهترین دکتر تغذیه در تهران هستید و به نتیجه نرسیدید. در ادامه اسامی چند متخصص تغذیه خوب در تهران را تهیه کردیم.

 

  • دکتر مجید حاجی فرجی
ایشان در تمام زمینه های مرتبط با رژیم  از قبیل چاقی، لاغری و ورزشکاران مشاوره می دهند. مشاوره های ایشان در گروه های سنی کودکان و نوجوانان و زنان باردار و شیرده ایجاد شده است. همچنین در صورت ابتلا به بیماریهای قلبی، دیابت، کبدی ، کلیوی و بیماریهای بدخیم، در صورت نیاز به مشاوره می توانید با ایشان در تماس باشید.
آدرس:
تهران، شهرک غرب، بلوار پاک نژاد، پایین تر از چهارراه سرو، قبل از خروجی نیایش، ابتدای هجده متری مطهری، جنب داروخانه، پلاک ۱۴، واحد
  • دکتر حمیدرضا فرشچی
دارای مدرک پزشکی که دوره های تخصصی خود را در رشته تغذیه بالینی در کشور انگلیس سپری کردند. در نهایت پس از گذراندن فلوشیپ چاقی و دیابت از دانشگاه ناتینگهام انگلستان به ایران بازگشتند. لازم بذکر است که در تمام موارد فوق تجربخ عملی در بیمارستانهای فوق تخصصی انگلستان را دارند. ایشان در حال حاضر دانشیار دانشگاه ناتینگهام هستند و فعالیت های علمی و پژهشی در حوزه سلامت و تغذیه را ادامه می‌دهند.
در واقع انتخاب بهترین دکتر تغذیه تهران متناسب با نیاز و موقعیت مکانی که دارید، با لیستی که قرار دادیم برای شما آسانتر می شود. دو دکتر تغذیه خوب در تهران که در لیست بالا از قلم افتاده بودند یکی پرفسور حبیب اله هدایت که با عنوان پدر علم تغذیه در ایران شهرت دارند. ایشان موسس و بنیانگذار انستیتو تغذیه و صنایع غذایی ایران هستند و اولین دانشکده صنایع غذایی و انجمن دیابت ایران را ایجاد کردند.
مورد دوم خانم دکتر ربابه شیخ الاسلام که بسیار در حوزه سلامت و تغذیه اقدامات گرانبهایی انجام داده اند. ایشان بنیان گذار دفتر جامعه معاونت سلامت وزارت بهداشت هستند . بعنوان مشاور سازمان بهداشت جهانی ، کاندید دریافت جایزه حهانی زن و غذا بودند و و در برنامه های پیشگیری از اختلالات ناشی ار کمبود ید و برنامه شیر مدرسه نقش داشتند.
این بزرگواران در حال حاضر متخصص تغذیه خوب در تهران هستند که در صورت نیاز با اطلاعات تماسی که از آنها قرار داده شده،با آنها در ارتباط باشید. حتما تا به حال متوجه شدید که دکتر لاغری خوب بایستی تحصیلات و تجربه مرتبط داشته باشد.

دکتر تغذیه خوب در تهران

 

متخصص تغذیه چه کسی است؟

به کسی که دارای علم و آگاهی کامل در مورد تغذیه باشد، متخصص تغذیه می ‌گویند حال بهترین متخصص تغذیه در تهران کیست؟ و به فردی که برای افراد مختلف اعم از کودکان، بزرگسالان، میان‌سالان و… متناسب با نیاز و وضعیت بدن آن ‌ها برنامه غذایی تهیه می ‌کند، کارشناس تغذیه می ‌گویند. می توانید مقاله “رژیم غذایی چیست” را مطالعه کنید.

وظایف متخصص تغذیه

  • شناسایی و ارزیابی نیازهای مراجعه کنندگان
  • ارائه برنامه ای اصولی با توجه به ارزش‌های غذایی
  • آگاهی از جدیدترین اطلاعات و تحقیقات روز دنیا
  • تشخیص مشکلات تغذیه‌ ای در هر فرد
  • صحبت کردن و دلگرمی دادن به مراجعه کننده
  • تهیه و ارائه برنامه ‌های غذایی متناسب با هر فرد
  • خوش اخلاق باشد و رفتار مناسبی با مراجعه کننده خود داشته باشد.
  • به فکر منافع خودش نباشد و حتما سلامت بیمارش را اولویت قرار دهد.

بخشی از وظایف یک متخصص تغذیه است. در این مقاله برنامه رژیم لاغری رایگان را مطالعه نمایید.

هرگز خودسرانه و بدون تحقیق از رژیم‌های موجود در فضای مجازی و حتی از رژیم‌های دیگر افراد استفاده نکنید. هر بدن شرایط ویژه خود را دارد و باید با توجه به شرایط، رژیم مخصوص خود را دریافت کند.

  رژیم فیبر یا F factor چیست ؟ آیا در لاغری تاثیر گذار است؟

چگونه یک دکتر تغذیه خوب در تهران پیدا کنیم؟

قبل از شروع رژیم، ابتدا باید یک دکتر لاغری خوب پیدا کنید. پس در ابتدا به دنبال بهترین دکتر لاغری و چاقی بگردید. با کمی تحقیق و مقایسه می‌توانید به راحتی پزشک خوب و بهترین دکتر لاغری در تهران را پیدا کنید. در زیر یک لیست 20 تایی از بهترین دکتر تغذیه در تهران برای شما آماده کرده‌ایم تا کار شما را در پیدا کردن و انتخاب دکتر تغذیه برای لاغری و چاقی خوب راحت کرده باشیم.

 

چه زمانی باید به پزشک متخصص مراجعه کرد؟

اگر بخواهیم خیلی کوتاه برایتان توضیح دهیم، در واقع می توانیم بگوییم هر زمانی که مشکلات گوارشی داشتید می توانید به دکتر تغذیه لاغری مراجعه کنید. ما در ادامه به برخی از این مشکلات می پردازیم:

  • معمولا هر کسی در طول روز باید 1 تا 2 بار حرکت روده داشته باشد. اگر در طول روز توالت نروید ، باید توجه کرده و حتما می بایست به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید.
  • اگر که رژیم نادرستی دارید که بی رویه چاق یا لاغر می شوید، باید به پزشک مراجعه کنید و یک برنامه غذایی مناسب با خودتان را دریافت کنید.
  • اگر از آن دسته افراد هستید که رفلکس معده دارید و یا حتی سوزش معده دارید یک پزشک متخصص خیلی می تواند به شما در این زمینه کمک کند.
  • کاهش و افزایش ناگهانی اشتها دلایلی دارد که با مراجعه به پزشک می توانید آن را درمان کنید.
  • حتما در زمانی که باردار هستید باید به یک پزشک تغذیه مراجعه کنید تا یک برنامه مناسب خودتان به شما بدهد.
  • ممکن است برایتان پیش آمد باشد که اشتهای کاذب داشته باشید، در این صورت هم به یک پزشک تغذیه نیاز دارید.

یکی از کم عوارض و یا می‌توان گفت بی عوارض ترین رژیم های غذایی رژیم سوپ خوری است، این مطلب را در شاینوفیت می توانید بخوانید.

تقاضا برای بهترین دکتر برای درمان لاغری (دکتر لاغری تهران) باعث شد تا لیستی از پزشکان و کارشناسان حاذق آماده کنیم.

 

دکتر تغذیه برای لاغری شکم

 

لیست 20 عددی بهترین دکتر تغذیه برای لاغری

1. بردیا پیرمرادی
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی
رژیم و برنامه غذایی تخصصی با شیوه نوین، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی، چاقی و لاغری ورزشکاران، دیابت، کبد و گوارش، قلب و عروق

دکترا تخصصی تغذیه و لاغری
فعالیت در زمینه مشاوره تغذیه و رژیم درمانی، عضو انجمن تغذیه ایران، عضو پیوسته انجمن علمی تغذیه ایران، درمان چاقی، درمان لاغری، رژیم غذایی در بیماری‌های مختلف، تغذیه در دوران مختلف زندگی، لاغری موضعی با دستگاه

ایشان یکی از پزشکان تغدیه تهران هستند که بعنوان دکتر تغذیه برای لاغری شکم هم شناخته شده‌اند.
3. دکتر کوروش صمدپور
متخصص تغذیه و رژیم درمانی
ارائه برنامه غذایی تخصصی برای افراد باردار و شیردهی ، کودکانی که دچار چاقی یا لاغری هستند، سالمندان و ورزشکاران، چاقی موضعی و کاهش سایز در تمام نقاط بدن با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه‌های لاغری روز، ارائه برنامه غذایی تخصصی مخصوص بیماران دیابتی، قلبی، گوارشی، کبد چرب و کلیوی، کاهش و تثبیت وزن با اصلاح الگوهای تغذیه

4. دکتر عاتکه موسوی
دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی، دکتر تغذیه برای چاقی در تهران  است.
ارائه برنامه غذایی ویژه افراد چاق و لاغر، کاهش و تثبیت وزن با اصلاح الگوهای تغذیه، رژیم درمانی و تخصصی ویژه با شیوه های نوین

5. دکتر مهدی حاجی عباس شاهرودی
متخصص تغذیه و تغذیه ورزش
متخصص رژیم درمانی بالینی و تغذیه ورزشی، متخصص مکمل های غذایی ، ورزشی و دوپینگ، ارائه پروتکل‌های تمرینی و رژیمی، رژیم غذایی دوران حجم و کات ورزشی، ارائه برنامه غذایی ویژه آمادگی مسابقات ورزشی، یکی از بهترین دکتر رژیم لاغری در تهران است

6. پروانه پور ربیعا
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی، دکتر تغذیه برای چاقی در تهران است.
زیبایی و رژیم درمانی توسط دستگاه های روز دنیا، تجویز رژیم‌های دیابت و کلیوی و چاقی و لاغری و کودکان، بارداری و شیردهی، سرطان و ام اس، پاکسازی، چربی سوزی توسط دستگاه‌های به روز، ایشان دکتر تغذیه برای لاغر شدن هستند.

 

دکتر لاغری خوب در تهران
7. دکتر محمد آذرفرد
دکتر عمومی، دارای مدرک تغذیه سالم و رژیم درمانی
فعالیت به عنوان پزشک تغذیه کلینیکی و متابولیسم و رژیم درمانگر در کلینیک شخصی،لاغری و تناسب اندام برای رفع چربی‌های موضعی و سلولیت با بکارگیری تکنیک‌های مختلف مانند آر اف، Cavitation ، LPG T و…، رژیم غذایی کرایولیپولیز، بهره مندی از تکنولوژی لیفتینگ غیر تهاجمی روز دنیا،آنالیز بدن از جمله فعالیتهای ایشان به عنوان دکتر رژیم لاغری هستند.

8. دکتر سعیده نوری مجد
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی
ارائه انواع رژیم درمانی ویژه افراد چاق و لاغر، ارائه رژیم برای افراد بیمار،آشنا به جدیدترین متد و اطلاعات روز علم تغذیه، یکی از بهترین دکتر رژیم لاغری در تهران است

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” اتوفاژی چیست ” را مطالعه کنید تا اطلاعات بهتری درباره این موضوع کسب کنید.

 

9. دکتر یحیی پاسدار
دکترای عمومی، کارشناس در زمینه رژیم درمانی
رژیم درمانی فشار خون، رژیم بهبود پوکی استخوان، رژیم دوره بارداری، رژیم درمانی دیابت،رژیم درمانی چاقی و لاغری،رژیم چربی خون و کلسترول، رژیم اصلاح عادت غذایی، رژیم سندروم تخمدان ،دکتر تغذیه برای چاقی در تهران در تهران است.

10. دکتر مریم مظاهریان
متخصص تغذیه و رژیم درمانی در بهترین کلینیک رژیم
کارشناس مواد غذایی اداره کل کنترل مواد غذایی و دارویی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی،مشاوره تغذیه و رژیم درمانی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دیابت و بیماری های متابولیک دانشگاه علوم پزشکی تهران،مشاوره تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان شهید دکتر باهنر، مشاور تغذیه و رژیم درمانی پلی کلینیک تخصصی دیابت و سلامت تابان، عضو هیئت تحریریه ماهانه غذا، عضو هیئت تحریریه مطب، مشاور تغذیه و رژیم درمانی مرکز پزشکی بانک ملت

  ایروبیک یا بدنسازی + کدام برای لاغری بهتر است؟

11. دکتر سعید حسینی
دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی ، دکتر رژیم لاغری و چاغی (بهترین دکتر رژیم لاغری تهران)

ارائه انواع رژیم ویژه هر شخص، انواع رژیم‌ها برای افراد بیمار مانند بیماران قلبی و کلیوی، آشنا با جدیدترین اطلاعات روز علم تغذیه

12 . دکتر مریم مظاهریون

دکتر رژیم لاغری و چاغی
دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی، ارائه انواع رژیم به افراد چاق و لاغر، چربی سوزی، ارائه پروتکل تمرینی و رژیمی، کاهش و تثبیت وزن

12. ارشاد یاوری
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی ، دکتر رژیم لاغری و چاغی، رژیم لاغری و چاقی، رژیم ویژه افراد بیمار، بررسی و تجزیه و تحلیل و ارائه رژیم ویژه، کاهش، افزایش و تثبیت وزن

13. زهرا غفاری
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی، دکتر لاغری و چاغی ،ارائه جدیدترین رژیم ها بر اساس ویژگی های بدن شما، رژیم چاقی، لاغری و تثبیت وزن

14. دکتر پیام فرح بخش فارسی

دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی ، دکتر لاغری و چاغی ،ارائه رژیم کاهش و افزایش وزن، رژیم تثبیت وزن، رژیم چربی سوزی

15. دکتر ماریا فروتن راد
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی ، دکتر لاغری و چاغی
رژیم کاهش و افزایش وزن، رژیم اصولی کنترل دیابت،رژیم درمانی درانواع بیماریهای کبدچرب، چربی خون بالا، کم کاری تیروئید، فشار خون، رژیم مناسب دوران بارداری و شیردهی، رژیم تخصصی برای کاهش وزن در نوجوانان چاق، استفاده از دستگاه مدرن آنالیز بدن برند اینبادی، استفاده ازدستگاه های کمک لاغری پیشرفته

16. دکتر بهاره هندیجانی
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی
ارائه رژیم های غذایی کاهش و افزایش وزن و رژیم درمانی بیماری‌ها از جمله دیابت، فشارخون، کبد چرب، لاغری موضعی با دستگاه‌های لاغری موضعی مدرن و مجهز، تنظیم برنامه غذایی ورزشکاران کودکان نوجوانان و بارداری، اندازه‌گیری ترکیبات بدن با دستگاه بادی کامپوزیشن با دقت بالای 99 درصد

17. هانیه جوکار
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی
مجهز به دستگاه‌های لاغری موضعی: دستگاه آر اف، کویتیشن، اندرمولوژی، کاهش سایز تضمینی، ارائه انواع رژیم‌های چاقی و لاغری، ارائه رژیم در تمامی سنین و شرایط خاص و بیماری‌ها، رژیم‌ها کاملاً انتخابی به سلیقه شما،کاهش وزن میانگین 3 الی ٦ کیلو و یک الی دو سایز ماهانه

18. فاطمه الماسی کیا
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی
ارائه انواع رژیمهای لاغری ، چاقی ، بارداری ، شیردهی ، دیابت ، کبدچرب ،بیماری‌های کلیوی، لاغری موضعی با به روز ترین دستگاه‌های لاغری، آنالیز کامل بدن و گزارش میزان چربی کل و عضله و چربی، فرم دهی ایده آل در کوتاه‌ترین زمان با رعایت استاندارهای لازم

19. نرگس حاجی محمد باقر
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی
ارائه انواع رژیم برای سنین گوناگون اعم از کودک، نوجوان و بزرگ‌سالان، انواع رژیم لاغری، چاقی و تثبیت وزن به صورت تخصصی

 

دكتر تغذيه خوب در تهران

 

بهترین دکتر تغذیه برای چاقی در تهران را نیز میتوان از بین این لیست انتخاب کرد. تمامی این دکتر ها در کار خود تخصص کافی و لازم را دارند.امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. بهترین دکتر تغذیه تهران ، دکتر تغذیه برای لاغری شکم و همچنین بهترین دکتر تغذیه ایران را نیز شما میتوانید در بین این افراد پیدا کنید . ما در مطلبی جداگانه تکنیک جدید لاغری 2023 را بیان کرده ایم، شما می‌توانید با مطالعه دقیق آن روش های علمی به وزن مطلوبتان برسید.

  بهترین زمان دویدن برای چربی سوزی و لاغری | بررسی از 4 صبح تا 12 شب

 

اگر برای اولین بار به یک پزشک مراجعه کردید و قصد مشاوره گرفتن از دکتر تغذیه برای لاغری یا چاقی را داشتید، سعی کنید با پرسیدن سؤالات زیر دقت را در برنامه دریافتی بالا ببرید:

  • چه مقدار باید وزن کم یا زیاد کنم؟
  • آیا من برای گرفتن انواع رژیم به اندازه کافی سالم هستم؟
  • کاهش یا افزایش وزن بر روی سلامتی من تأثیر بدی ندارد؟
  • می‌توانم از مکمل‌های افزایش یا کاهش وزن استفاده کنم؟
  • آیا باید از خوردن غذایی پرهیز کنم؟
  • آیا باید در کنار رژیم فعالیت بدنی و ورزش داشته باشم؟
  • و…

دکتر تغذیه برای لاغری

 

سؤالاتی هستند که هم به شما به عنوان مراجعه کننده و هم به پزشکان کمک می‌کند تا با شما و ویژگی‌های بدنی شما آشنا شده و رژیمی دقیق ‌تر و مناسب‌تر به شما ارائه دهد. امروزه بیشترین نیاز به مشاور تغذیه در کشور ما، در خصوص مشکلات مرتبط به کاهش وزن است. از آنجا که چاقی ارتباط مستقیم با انواع بیماری‌ های کبدی، قلبی، دیابت و… دارد، در تغذیه خود کمی تغییر ایجاد کرده و با روی آوردن به تغذیه سالم از بیماری دوری کنید.

ما در این مقاله بهترین دکتر تغذیه برای چاقی در تهران و لاغری را معرفی کردیم . و گفتیم دکتر لاغری خوب چه ویژگی‌هایی دارد، لیستی از افرادی که بعنوان بهترین دکتر رژیم لاغری شهرت دارند، قرار دادیم. اگر ساکن تهران هستید هم بهترین دکتر تغذیه تهران از میان پزشکان معرفی شده، قابل جستجو است. امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم کمکی برای انتخاب بهتر شما کرده باشیم.

 

برخی از سوالات رایج:

چگونه یک دکتر تغذیه خوب در تهران پیدا کنیم؟

برای این کار باید زمان زیادی را صرف تحقیق کنید، اما ما در این مقاله برای شما لیست کاملی از ۲۰ پزشک تغذیه و متخصص رژیم لاغری و چاقی را به همراه آدرس آنها تهیه کرده‌ایم تا با مطالعه آن بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

وظایف متخصص تغذیه خوب چیست؟

تشخیص مشکلات تغذیه ‌ای در هر فرد - صحبت کردن و دلگرمی دادن به مراجعه کننده - تهیه و ارائه برنامه‌های غذایی متناسب با هر فرد - بخشی از وظایف یک متخصص تغذیه است.

5 نظرات
  1. سپیده says

    ممنون ک لیست دکتر تغذیه خوب در تهران رو جمع آوری کردید .واقعا لازم بود یکی این کار رو انجام بده و بهترین دکتر برای لاغری رو یه جا جمع کنه

    1. شاینوفیت says

      ممنون از توجه شما به لیست دکتر تغذیه خوب در تهران امیدوارم که ب کارتون اومده باشه

  2. سمانه شاهی says

    خیلی خوب بود بهترین دکتر تغذیه در تهران رو بهمون معرفی کردید من خیلی دنبال یه دکتر خوب گشتم و از تو لیست شما پیداش کردم.

    1. shinofit says

      ممنون از شما که مقاله لیست بهترین دکتر تغذیه برای لاغری در تهران رو مطالعه کردید و همراه ما بودید.
      موفق باشید .

  3. اسماعیل پارسا says

    ممنون از شما که لیست بهترین دکتر تغذیه در تهران رو برامون جمع آوری کردین. چون الان دکتر تغذیه خوب سخت پیدا میشه.

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.