بهترین مرطوب‌کننده صورت کدام است؟ ( + معرفی برندهای ایرانی و خارجی )

پوست صورت نیز مانند تمامی دیگر اعضای بدن برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد باید آبرسانی شود و بهترین کار برای آبرسانی، استفاده از کرم مرطوب‌کننده خوب برای صورت است. بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت، کرمی است که منجر به جوان‌سازی پوست شود، خشکی پوست را درمان کند، از بروز جوش در پوست صورت جلوگیری کند و محافظ پوست شما باشد.

کرم مرطوب‌کننده صورت، تنوع زیادی دارد و برای اینکه بهترین مرطوب‌کننده صورت را پیدا کنید، باید ترکیبات و خصوصیات نوشته شده در قسمت توضیحات هر محصول را مطالعه کنید. در این بخش همراه ما باشید تا ضمن معرفی بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت، بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت خارجی، بهترین کرم مرطوب‌کننده دست خارجی و بهترین مرطوب‌کننده خارجی برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم.

بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت خارجی

کرم مرطوب‌کننده خوب برای صورت

خشک شدن پوست انسان می‌تواند منجر به بروز چین و چروک زود رس شود همچنین باعث می‌شود لکه‌هایی روی پوست ایجاد شود. ما در ادامه برخی از بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت خارجی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم:

نام محصولتوضیحات
نوتروژینا (Neutrogena)نوتروژینا یکی از بهترین کرم مرطوب‌کننده‌های صورت موجود است که یک برند فرانسوی است و بعد از استفاده چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. اصلی‌ترین ماده موجود در این محصول، هیالورونیک اسید است که باعث آبرسانی به پوست می‌شود و نوتروژینا را تبدیل به یکی از بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت‌ها کرده است.
اوسرین (Eucerin)یکی دیگر از بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت موجود، اوسرین است که بیشتر برای پوست‌های حساس توصیه می‌شود. همچنین استفاده از این کرم برای پوست‌هایی که خشکی زیاد دارند مناسب است. این محصول در دراز مدت می‌تواند اثرات مطلوبی بر روی پوست شما داشته باشد.
سراوه (CeraVe)اگر پوست خیلی خشک یا حساسی دارید، بهترین بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت برای شما سراوه است. این مرطوب‌کننده بسیار قوی است و بعد از مدتی استفاده باعث شادابی پوست می‌شود.
وانی کرم (Vanicream)اگر پوست شما سریعاً به محصولات پوستی مختلف واکنش نشان می‌دهد، وانی کرم اینجاست تا مشکل شما را برای آبرسانی حل کند. این کرم نیز ترکیباتی دارد که برای کودکانی که پوست خشکی دارند نیز بسیار مناسب است.
لاروش پوزیگزینه بعدی لیست بهترین کرم مرطوب‌کننده صورت خارجی، لاروش پوزی است که برای اگزمای پوستی نیز کاربرد دارد و پوست شما را به صورت عمیق آبرسانی می‌کند. علاوه بر این، ترکیبات موجود در این کرم باعث می‌شود پوست شما مجدداً در آینده خشک نشود.

بهترین کرم مرطوب‌کننده دست خارجی

بهترین مرطوب‌کننده صورت

اگر چه برخی از افراد، استفاده از کرم مرطوب‌کننده دست را چندان جدی نمی‌گیرند اما وجود حداقل یکی از آن‌ها در هر کیف آرایشی لازم و ضروری است. در زیر به برخی از بهترین کرم مرطوب‌کننده دست خارجی موجود که در میان مصرف‌کنندگان آن محبوبیت دارند اشاره می‌کنیم:

بهترین مرطوب کننده پوست چرب کدام است؟ در مقاله ی دیگری از شاینوفیت بخوانید.

نام محصولتوضیحات
کرم مرطوب‌کننده گلیسولیداین کرم هم قیمت مناسبی دارد و هم حجم محصول زیاد است. هنگام استفاده از این محصول نرمی و لطافت آن را همان موقع روی دست خود احساس خواهید کرد.
کرم نرم‌کننده و مرطوب‌کننده یوسکین آاین مرطوب‌کننده هم برای دست هم برای صورت و لب نیز قابل استفاده است و جزء بهترین کرم مرطوب‌کننده دست خارجی به شمار می‌رود. وجود ویتأمین E، C و B2 موجود در ترکیبات این کرم باعث می‌شود ماندگاری محصول تا زمان طولانی برقرار باشد. این مرطوب‌کننده به دلیل فاقد چربی بودن آن مناسب انواع پوست‌هاست.
 

 

فرمولاسیون این کرم مرطوب‌کننده ضد پیری پوست است و از پوست دست شما در مقابل آفتاب محافظت می‌کند. در ترکیبات این محصول ویتأمین E و ویتأمین B5 نیز دیده می‌شود.
این کرم مرطوب‌کننده که برای پوست دست کودکان نیز مناسب است، دارای کره شی آ و ویتأمین E است و برای نرم کنندگی پوست نیز مناسب است.
کرم مرطوب‌کننده هیمالیا مدل Herbalsاین مرطوب‌کننده، از بهترین کرم مرطوب‌کننده دست خارجی به شمار می‌رود و ترکیبات آن تقویت‌کننده پوست دست نیز است. عصاره‌ی آلوئه‌ورا و گیلاس زمستانی موجود در این کرم مرطوب‌کننده منجر به آبرسانی و مرطوب کنندگی زیاد پوست می‌شود.
کرم مرطوب‌کننده نیوآاین مرطوب‌کننده برای پوست خشک و حساس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتماً در لیست از بهترین کرم مرطوب‌کننده دست خارجی قرار می‌گیرد.
کرم مرطوب‌کننده جانسون مدل SBFاگر پوست حساس و خشکی دارید بهترین کرم مرطوب‌کننده دست خارجی، کرم مرطوب‌کننده جانسون مدل SBF انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این کرم مرطوب‌کننده محصول فرانسه است و مرطوب کنندگی زیدی به پوست می‌دهد.
کرم مرطوب‌کننده الارو مدل Vitamin Eوجود ترکیباتی مانند ویتأمین E و روغن ماکادمیا در این محصول برای انواع پوست‌ها و مخصوصا پوست‌های حساس بسیار مناسب است و منجر به مرطوب کنندگی زیاد و عمیق پوست می‌شود.

بهترین مرطوب‌کننده خارجی برای انواع پوست

برخی از بهترین مرطوب‌کننده خارجی برای انواع پوست که در بازار موجود است در زیر آورده شده است:

نام محصولتوضیحات
کرم مرطوب‌کننده قوی درماگوراین محصول نیز به اگزمای پوست کمک شایانی می‌کند و تأثیرگذاری زیادی روی پوست فقط در مدت کوتاه استفاده از آن ایجاد می‌کند. این محصول ساخت کشور فرانسه است و استفاده از آن روزی 2 بار توصیه می‌شود.
کرم مرطوب‌کننده اریکهچه پوست خشکی داشته باشید که پوست معمولی، اریکه، یکی از بهترین مرطوب‌کننده خارجی برای انواع پوست به شمار می‌رود. این کرم به عنوان زیر ساز آرایشی نیز استفاده می‌شود.

ترکیبات موجود در این محصول مانند آلوئه ورا باعث می‌شود تا به عنوان ترمیم‌کننده قوی نیز شناخته شود. از این محصول هم در روز و هم در شب می‌توانید استفاده کنید.

کرم مرطوب‌کننده هیدراسل لایسل (تحت لیسانس)این کرم مرطوب‌کننده نیز یکی از بهترین مرطوب‌کننده خارجی برای انواع پوست به شمار می‌رود و به دلیل بافت سبکی که دارد به عنوان زیر ساز آرایشی نیز استفاده می‌شود. این کرم همچنین چربی پوست شما را کنترل می‌کند و مرطوب کنندگی زیادی به پوست شما هدیه می‌دهد.

 

1 Comment
  1. موسی احمدی says

    بسیار عالی بود ممنون از اطلاعات خوبی که دادید

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.